tisdag 29 januari 2013

Träning a´la Pia Ström

Igår vart de en träningsrunda a´la Pia, och de menas att köra runt runt runt träningsvägen, Ruben va sjukt spänd så tanken va att rida runt tills han kunde slappna av och målet va att han inte skulle hoppa runt för grejer som han va "rädd" för, de va nämligen stark måne så de va skuggor över träningsvägen,
En gång gjorde han en sån där riktig tvärvändning och höll på gå ned på knä och jag hängde RIKTIGT löst, men lyckades ta mig upp och få ordning på kroppen min, sen va de bara å köra några varv till,
Till slut så fick jag till han så han slappnade av (efter 4varv!!!) så då fick de räcka för kvällen, och glad ihågen går jag hem och tycker att nu minsann skulle jag komma in i bra tid, klockan va ju endast bara 22,05, tjoho...

BTW, va på jympan på friskis imorse, klarade plankan 45sek x 3 (på väldigt darrande kropp) är riktigt stolt över mig själv, firade självklart detta med bit rulltårta och 4 ballerina kex, FAAN!! jo just de ja, ja hann inte äta lunch heller Suck!! (lönlöst å träna eller?)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar