söndag 27 januari 2013

Ja jag är barnslig!!!

Fan va kul de va att hoppa ikväll..ja ja är jävulskt barnslig.. nu är allt på topp igen..

Nämen skämt och sido, ja behövde faktiskt dom här två veckorna att fundera på, och de känns som jag har kommit fram till en lösning i huvudet, så nu ska ja bara få det att funka med Ruben också, men jag fick allafall ett hopp en liten gnista på hur de ska kännas eller hur det ska kännas när vi är på väg framåt, har även hittat lite svagheter hos mig som jag jobbar på och jag tror säkert ja komma få detta och funka, med lite tid så!!
På slutet att passet så fick jag en liten bit mellan hindren en sån där känsla när man känner hästen suger på bettet och går "uppåt" och inte bara tuffa fram raklång, nog för att de bara va några steg, men de kändes så skönt att känna dom att vi kanske är på väg att lösa vårat "problem" de känns som det är en milstolpe när jag kommer komma över den kullen, då minsann då kan man börja å fara iväg å tävla,
Men summan av detta är allafall att det va roligt å träna och jag längtar rakt tills nästa gång..de ni!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar