onsdag 9 januari 2013

Galoppintervaller - Ruben

Idag blev de en tur uppför vitsjöbacken och lite galoppintervaller, de va lite djupsnö så de vart inte så långa galoppdelar, han tyckte de va rätt så tungt så ja trodde han skulle bli supersvettig, men tydligen så tycke han de inte va så jobbigt som ja trodde han skulle tycka och han vart inte ett dugg svettig så nästa gång då få han gå lite hårdare
Jag hade sån tur att mamma va barnvakt idag också så jag hann ut mitt på dan och sen när jag skulle hämta Julina så gick hon ut till stallet och mockade, kan ju säga att de ha varit en toppendag, och på tal om taktikvilan ja fick på 1tim på förmiddan, de är grejer de!!


Tid träning: ca 40min
Intensitet: trodde de skulle bli hårträning men vart lagom
Känsla: han va lite trög och trött, ja fick väcka till han flera gånger



En superfin tavala som jag fick av Julia i Julklapp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar