onsdag 9 januari 2013

Sadel Sadel Sadel....

Dessa sadlar, eller rättare sagt, grunden till att ridningen ska funka...
FAN ja älskar ju min sadel, och den passar på Ruben, MEN, ja ramlar i bakvikt
ja kan liksom inte hålla balansen (nä de ha ingenting me att göra att jag är otränad, just fött barn, osv osv,)

Eftersom man bli som man umgås, Impusiv som karro, så började ja lägga ut lite krokar till både Therese A och Moa, gick nån stund innan Moa ringer upp och sa att hon hittat den perfekta sadeln till mig (till att poängterar i detta är att jag skriver i messet att jag söker ingen dyrgrip som butet, utan en helt enkelt vanlig sadel)
allafall så hade hennes syrra en som Moa trodde skulle passa super, dvs en dyrgip, i min värld allafall,  ja de gå ju alltid och prova och skulle den passa super och man får en wow känsla så är de bara att öppna plånboken, eller lättare sagt Andreas plånbok, ja gå ju som sagt på föräldrapenning, en liten ynka summa som man få insatt på kontot varje månad,

Ska bli spännande å se om de bli nån skillnad på balansen i en annan sadel, Ruben är så känslig så så fort ja tappar balansen så bli han svin sur, känns som onödigt tjafs

Vilket märke/modell tycker ni är skönast att rida i??








3 kommentarer:

  1. Prestige?

    Prova min. Gratis. Det är lugnt... :-P

    SvaraRadera
  2. Ja vi kan ju prova lägga på den på söndag efter träningen

    SvaraRadera
  3. Du kan få prova min Albion också, gratis ;)

    SvaraRadera