onsdag 23 januari 2013

Beach/tävlingssäsong 2013, hell yeah!

Kylan smyger sig på igen. Ikväll tror jag att vi låg mellan -20-25 grader. Och jag min tokfan red ut. Bella den arma stackaren skakade (trots ländtäcke) så det var bara att vända. Jag tror jag förfrös kinderna också. Känns lite onödigt.

Blev ingen dressyrträning i tisdags då vi hade en gamling på gården som blödde näsblod. Ville hålla koll på honom. Eventuellt kommer vi dock att köra varannan tisdag för Linda O. Jag och Malin.

Har även fått en ny möbel/lekstation i mitt hem. En grej som retar mig så förbannat mycket. För det är så sjukt jävla tråkigt att använda den men ändå gör jag det i någon slags protest. Mot han som köpt den (för att bevisa något och vara tjurig?) och mot maskinen för att vinna över den!

En crosstrainer. Känner mig som en pensionär. Men men. Den fyller sin funktion och upptar mycket plats! Trampar hysteriskt på denna varje kväll. Och sen kör jag plankan! Efter det är jag oftast sjukt sugen på popcorn. Som innehåller ca 150 kcal/påse. Ungefär lika samma som jag förbränt på maskinen. Sugigt.

Löshoppning fredag! Film utlovas på Öviks högst hoppande häst! Har klippt ett hinder med den respektingivande höjden av 2 meter under ryttare. Vad tar hon då utan? Spännande!

Bild på monstret:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar