tisdag 8 januari 2013

Tävlingskavaj

Ohhh, Andreas ha lagt upp värsta utmaningen till mig, dvs går jag ner alla graviditetskilona, dvs ca 7kg så sponsrar han mig med en ny tävlingskavaj, de kan ja ju säga att de skulle sitta rätt så hyffsat fint,

Så nu gäller de att lägga upp en träningsplan för mig själv också, smal ska ja bli, eller rättare sagt fläsket runt magen SKA bort, så det som jag troligtvis ska börja med blir mammagympan på tisdagar och torsdagar på friskis och sen när min ev medryttare rider Ruben så ska jag åka in och köra ett pass på friskis också, men ja måste nog vänta några veckor innan jag kör riktig träning, de sägs ju att man ska vänta allafall minst 12veckor, och de ha bara gått 6v hittills

GPA

Kingsland
Kingsland
Så tro va ja ska köpa för kavaj då? svart ska den vara allafall










1 kommentar: