torsdag 24 januari 2013

Det går bra nu, pengarna rullar ut..

Nu har jag tagit tag i ett par viktiga saker. Dels har jag bokat tid för uppkörning för utökad B-behörighet. Och den enda tillgängliga tiden i hela Västernorrland och Västerbotten var i Sundsvall den 11/3. Så att så får det bli. Ska dock gå in och kolla varje dag om det släpps fler tider i Ö-vik. Hoppas på det.
Alla ni andra som kör halvt olagligt, ett tips är ju att göra denna "uppkörning" och betala 800 kr för besväret och sen få dra ditt hästsläp med din bil till en totalvikt av 4250 kg till skillnad från 3500 kg som gällde tidigare.


Sen har jag beställt hem 'kollamasken' till både Britta och Bella. Jag upplever att Bella har fallit ur lite. Så jag kör en helkoll på båda. Lugnar ens inre. Men jag är även brutalt medveten om att det är vårt skithö som är boven. (Kommer evigt vara förbannad på den där skitgubben som sålde det. Hoppas att han får kronisk ändtarmsinflammation!). Funderar på att byta tillbaka till höet från vår första sändning och bara kassera detta... Ouch.. 
Men nu blir det till hästaffären och köpa Lucern igen! Till Bella denna gången. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar