måndag 7 januari 2013

Bloggen/träningsdagboken

Jaha å varför skriver vi här?
För å göra en lång historia kort, jag och Karro ha insett att tydligen så måste man ha mål i sin Ridning, väldigt onödigt enligt mig då ja ha försökt å börja leva i nuet/ för dagen/carpe diem, ja ni vet allt sånt där trams och de verka som att de inte räcker att leva så 2013, och eftersom de är mitt och Rubens år iår så är de bara att hänga på trenden,

Ja just de ja, åter till denna blogg, de är väl igentligen en liten pepp blogg sinsemellan mig och Karro och Moa men vi (läs: jag och karro) kom inte på nåt att sätt än att dela med oss av vad vi gör/rider och tvinga den av oss som kanske tänker att man ska ligga i soffan istället att kliva upp i sadeln och sen måste vi tvinga Moa å skriva, för hon bli bara indragen vare sig hon vill eller inte, vi kommer liksom behöva hennes kunskap och pepp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar