lördag 26 januari 2013

Löshoppning

Igår var vi ett gäng som var in och löshoppade våra My Little Ponnys. T.o.m Barbie var där med sin häst, det ni! ;-)

Ja, det här med löshoppning.... vad ska man säga? Återigen var jag supertaggad och trodde Bella skulle hosta upp sig och tycka att det var superroligt. Det gjorde hon en stund, svansen i vädret och hon sprätte runt. Men hon var liksom inte helt övertygande i hoppningen. Hon kom stort in på hjälphindret och det blev tight ut så då stannar hon. Hon är ju väldigt rädd om sig, det är ju jättebra. Men jag trodde verkligen att hon skulle maxa ur och verkligen tycka att det var lattjo. Fick dock inte den känslan av henne.

Men, men... det fanns många andra mycket duktiga kusar! Tror dock inte att jag kommer att böka på såhär en fredagkväll igen. Not our cup of tea!


Nej, nu ska jag packa ihop min roompaa och åka och arbeit lite. Sedan blir det ridning på nyskottad plan. Och har även anmält till Erikträningen i februari. Känn ingen press Malla, Pia och Moa! Trampa upp nu! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar