fredag 8 mars 2013

Uppladdning.

Ligger i soffan och tokladdar. Trycker chips och halsar cola.

Ska pallra mig upp om en halvtimme och gå ut och göra klart stallet, rida och packa.

Första start imorgon är kl 15. Och efter lite räkning så har jag kommit fram till att jag startar runt 18-18:30. Jag hoppas att jag får med mig Steffe. En romantisk lördagskväll på tu man hand! ;-)

Så imorgon blir det 110 och söndag 110 och lagklassen på 120. Spännande! Blir nervös av bara tanken på den där lagklassen. Lite blodsmak i munnen har jag nog också. Men, men det blir som det blir. Jag och Bella kan bara göra vårt bästa. Och har ingen annan än oss själva att jämföra med och tävla mot. Så måste jag tänka. Man kan inte misslyckas när man gör sitt bästa. Hur går det ihop?

Yay. Nu kör vi! Tävlingssäsong 2013, here we go!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar