lördag 9 mars 2013

Fixarn...

Ibland är jag glad att inte Moa står kvar här, hon skulle dö om jag gjorde som jag gjorde idag på Rita, eftersom de helt plötsligt blev svinkallt och Stella hade lämnat in vintertäcket på tvätt så då fick uppfinningsnerven börja arbeta, resultatet vart termotäcke + regntäcke + vintertäckets hals som jag fäste med balsnören i regntäcket, vart toppensnyggt, är riktigt nöjd, man tager va man haver

Men Moa skulle nog bryta ihop om jag hade matcha ihop hennes häst på detta vis med olika färger, eller hur Moa? *smått ironisk* ;)

2 kommentarer:

  1. Haha, jag skulle ha krävt avdrag på stallhyran & en skriftlig ursäkt om jag hittat min häst omatchad i hagen ;)

    SvaraRadera
  2. Ja ja förstod de, ja stog rakt å skratta för mig själv när jag tänkte på dig va du skulle sagt om du åkt förbi och sett de ;)

    SvaraRadera