fredag 1 mars 2013

Erikträning Ruben

För mig och Ruben va de debut i helgen för att vara med på en månadsträning, annars ha vi alltid lyckats anmäla oss dom gånger de blivit inställt, men nu mina vänner vart de av, trots att jag försökte bli av med träning för jag ides inte rida... Oops...
Men jag blev inte av med den så jag fick gott och väl rida den.. Åh tur va väl de...

Båda dagarna gick de super, lördagen bytte/landade han i rätt galopp hela passet och fick mig lite glimtar av känslan som jag söker.. Uhh så underbar känsla.. Längtar tills nästa gång jag hoppar så ja få kämpa mig till den känslan igen

Är dock avis på Moa som kommer hoppa Ruben nu på söndagens träning då jag är i fjälls, ja vill också hoppa, , men vi skulle kvitta hoppningen mot att ja få rida hennes fina cyrano igen framöver, så vi kör lite tjänster-gentjänster...

Hoppas Ruben är snäll me Moa så jag inte få skäll att jag har en ouppfostrad häst

Bästa uppladdningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar