tisdag 5 februari 2013

Vi är på gång..

Kullen, hoppet, problemet..de där förbaskade guppet som ja ha försökt komma över länge, och som ha ställt till de när ja ha hoppat, ja de, ja nu tro jag att jag har hittat en lösning, allafall på god väg, känslan början komma, känslan när man kan rida ann ett hinder och bara styra och hålla kontakt i munnen och allt i hopa stämmer, nä nu menar jag inte att vi ha blivit värsta proffsen och ni alla andra duktiga ryttare som säkert tycker jag är super töntig som är nöjd över hur han går och tycker att de där är väl inget att vara glad för, Jo jag är SKIT glad...
 å nä, de se inte ens bra ut, men ja har nåt på gång, nåt jäkligt bra på gång.. de ni..




1 kommentar:

  1. Det ser helt suveränt ut! Så glad för din skull! kommer att bli en grym säsong!

    SvaraRadera