tisdag 12 februari 2013

Snål...nä beslutsångest..

Va och skulle köpa Bvitamin till ruben i måndags, träffade på karro på granngården och då va jag i fullfärd med att jämföra vilken bvitamin jag skulle köpa, oftast om de finns flera olika varianter av de jag ska köpa så få jag alltid beslutsångest, och då börja jag alltid köra MIN grej, först jämför jag innehålsförteckninge, tex om jag köper korv så kolla jag köttinnehållet, så den som har mest kött och sen kollar jag priset, och är de olika storlekar på korven så räknar jag ut kg priset, alt 100gram priset, de här är liksom en tics jag har

i vilket allafall så älskar jag att jämför priser, så köper jag nåt dyrt så kollar jag oftast upp vars det är billigare, oavsett om jag måste åka till sundsvall eller umeå eller beställa på internet

men tillbaka till dit jag började, när jag träffade karro på granngården så började jag rabbla upp mina beräkningar och hon tyckte jag skulle skaffa en blogg där jag ska lägga ut mina beräkningar och vars de finns erbjudanden just nu, en kul grej men de komma jag ju inte ha tid med, men jag tänkte i den mån jag hinner så kan jag ju dela hästrelaterade beräkningar här...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar