lördag 23 februari 2013

Fullt ös, medvetslös.

Idag är det 180 km/h från att jag öppnar ögonen tills de vackra stängs ikväll/natt.

Vi kör "varannan dag metoden" (Tack A-C!) för att orka leva på den lilla sömn vi får. Våra barn vaknar mellan 5-5:30 varje dag. Så idag var det min tur att hoppa upp i ottan och göra frukost och glo på några tecknade plyschdockor som set ut att vara höga på något. Tittar med ett öga iallafall!
Sen är det stallet och röja upp hemma innan svärmor kommer för att vara barnvakt åt de två minsta när jag jobbar. Kl 9 måste jag åka härifrån för att hinna hämta äldsta som sovit hos sin moster. Han måste följa mig på jobbet för jag hinner inte köra hem honom.
Sen blir det jobb 10-14. Hemma 15. Middag. Sen ut och packa in häst och grejer och åka senast 17. Träning 18.

Woop woop. Har jag sagt att jag ska hinna duscha och fixa mig innan 9 också? Älskar detta livet! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar